Alt om retur
Hvordan returnerer jeg?
Noen ganger blir det ikke helt som du har tenkt. Om du opplever det slik, er det selvsagt bare å levere varen tilbake til oss.
På return.shipmondo.com/goodnotes kan du bestille en returetikett for pakken du vil returnere. Vi dekker returkostnadene (gjelder alle varer utenom kontorstoler).
Returetiketten skriver du ut på en vanlig A4-skriver. Den skal klistres fast på pakken, uten at tapen dekker noe av strekkoden. Når det er gjort, er pakken klar til å avleveres på et postkontor eller post i butikk.
Når vi har mottatt returpakken, vil kundeservice behandle returen snarest mulig. Hvis returordren din oppfyller betingelsene for retur, vil vi refundere kjøpet.
Hos Goodnotes.no har du 30 dagers åpent kjøp.
For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje. Dersom originalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt.
Behandlingstid
Når vi har behandlet returen din (det tar vanligvis 1-2 uker) vil du få en e-post. Varen blir da slettet fra din faktura, eller så vil Klarna ta kontakt for tilbakebetaling. For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake må du ta kontakt med Klarna eller logg inn på www.klarna.no.
Pakken sendes til:
Curated Brands AS, Teglveien 21A, 1400 Ski
Feil & mangler
Skulle det være en feil med produktet kan du sende en mail til hei@goodnotes.no. Legg gjerne ved et bilde av produktet så vi kan ta det videre med leverandørene. Ved produksjonsfeil vil vi selvfølgelig erstatte produktet med et nytt. Du kan lese mer om dine rettigheter på forbrukerrådets hjemmeside.