Alt om retur

Hos Goodnotes.no har du 30 dager åpent kjøp.

Hvordan returnerer jeg?
Noen ganger blir det ikke helt som du har tenkt. Om du opplever det slik, er det selvsagt bare å levere varen tilbake til oss.

Bestill retur

Når du har registrert returen vil du få en returetikett for pakken du vil sende tilbake. Returetiketten skriver du ut på en A4-skriver og fester den med tape, uten at den dekker noe av strekkoden. Når det er gjort, er pakken klar til å leveres på et postkontor eller post i butikk (Bring/Posten Norge). Husk å pakk inn varene godt.

Det koster 149kr å benytte returetiketten vår. Retur av større varer som f. eks. møbler og kontorstoler dekkes av kjøper, ta kontakt med oss på hei@goodnotes.no, så hjelper vi deg. Vi trekker returkostnaden fra beløpet som refunderes.

Når vi har mottatt pakken til oss, vil kundeservice behandle returen så snart som mulig. Hvis returordren din oppfyller betingelsene for retur, vil vi refundere kjøpet.

Vilkår
For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt, merker eller pels fra husdyr.

Behandlingstid
Når vi har behandlet returen din (det tar vanligvis 1-2 uker) vil du få en bekreftelse på e-post. Varen blir da slettet fra din faktura, eller så vil Klarna ta kontakt for tilbakebetaling. For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake må du ta kontakt med Klarna eller logg inn på www.klarna.no. Kunden er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr.

Feil & mangler
Skulle det være en feil med produktet kan du sende en mail til hei@goodnotes.no. Legg gjerne ved et bilde av produktet så vi kan ta det videre med leverandørene. Ved produksjonsfeil vil vi selvfølgelig erstatte produktet med et nytt. Du kan lese mer om dine rettigheter på forbrukerrådets hjemmeside.